کاهش ۵ درصدی تصادفات فوتی و جرحی در ۲ روز ابتدای نوروز/ افزایش ۸ تا ۱۰ درصدی سفرها در نوروز امسال

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار مهری گفت: از 23 اسفند 96 تا پایان روز پنجشنبه عدم توجه به جلو با 35 درصد، سرعت غیرمجاز با 22 درصد و سبقت غیرمجاز با 17 درصد مهم‌ترین علل وقوع تصادفات فوتی و جرحی بوده است؛ بدین ترتیب این 3 عامل دلیل 70 درصد مرگ و میر و جرح در نوروز بوده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 60 درصد تصادفات در محدوده 30 کیلومتری شهرها رخ داده است، گفت: در عین حال 62 درصد تصادفات در راه‌های اصلی، 27 درصد فرعی و 11 درصد روستایی رخ داده است.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه 69 درصد تصادفات متعلق به خودروهای سواری بوده است، گفت: متأسفانه 40 درصد تصادفات نوروزی از شکل واژگونی بوده که علت اصلی آن خستگی و خواب آلودگی بوده است.
وی گفت: طی 2 روز اول فروردین 5 درصد کاهش تصادفات و فوتی داشتیم که جا دارد از مردم برای رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همکاری با پلیس تشکر کنیم.
رئیس پلیس راهور ناجا در عین حال تأکید کرد: به جهت حفظ جان مسافران نوروزی، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست و تردد در جاده خاکی خط قرمز پلیس است و رانندگان در صورت ارتکاب این تخلفات از ادامه سفر باز می مانند. انتهای پیام/
http://fna.ir/bldifm

کاهش ۵ درصدی تصادفات فوتی و جرحی در ۲ روز ابتدای نوروز/ افزایش ۸ تا ۱۰ درصدی سفرها در نوروز امسال


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog