نسخه 4.8.5 تلگرام منتشر شد

بروزرسانی سرویس پیام رسان تلگرام در نسخه 4.8.5 منتشر شده است.قابلیت های جذابی در این نسخه برای دوستداران استیکرها قرار دارد و امکان استفاده آسان تر از بعضی دیگر موارد برای کاربران وجود دارد.اخیرا تلگرام نسخه 4.8.5 برای سیستم عامل اندروید و تلگرام 4.8 برای گوشی های آیفون انتشار یافته است که مهمترین قابلیت این نسخه،آسان تر کردن یافتن استیکرهای جدید است.از این پس هنگامیکه شما تصمیم به ارسال یک ایموجی داشته باشید،نه تنها از استیکرهای ذخیره شده روی گوشی به شما پیشنهاد داده می شود،از دیگر مجموعه استیکرهای موجود هم مواردی به شما پیشنهاد می شود.
یافتن استیکر

در نسخه 4.8.5 تلگرام جسجو برای مجموعه استیکرها مشاهده می شود.در پنل مربوط به استیکر ها به سمت بالا اسکرول کنید تا کادر جدیدی را برای بخش جستجو مشاهده کنید.کاربر با این قابلیت میتواند یک استیکر را در مدت زمان اندکی پیدا کند و به مجموعه استیکرهای ذخیره شده در تلگرام خود اضافه کند.
ارسال چند عکس

آیا شما نیاز به ارسال چند سلفی پیاپی دارید تا همه چیز را نشان دهید؟ در نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام،هنگامیکه شما یک عکس را برای ارسال می گیرید،از دکمه + استفاده کنید تا عکس های دیگر هم به همراه آن فرستاده شود.
حالت شب خودکار و وبسایت های متصل

در نسخه 4.8.5 تلگرام بعضی از قابلیت های دیگر را در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار می دهد.کاربر با تنظیم حالت شب خودکار میتواند تعیین کند تا تم اپلیکیشن به طور خودکار در شرایط نوری اندک به حالت شب تبدیل گردد.همچنین استفاده از باتری هم در نسخه 4.8.5 هم بهینه تر شده است تا عمر باتری دستگاه با هر بار شارژ بیشتر از گذشته باشد.

نسخه 4.8.5 تلگرام منتشر شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog