دانلود بازی Gears of War 4 برای کامپیوتر+ ریپک FitGirl و CorePack

و بالاخره یکی از عناوین مهم UWP توسط گروه CODEX کرک شد! دانلود بازی Gears of War 4 به همراه کرک نهایی و کاملا سالم منتشر شد. برای مشاهده ی آموزش نصب قدم به قدم، دریافت نسخه ی CODEX و نسخه های فشرده فیت گرل و کورپک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. هم چنین وبسایت دانلودها سعی دارد تا تمامی آموزش های مورد نظر برای نصب و اجرای این نسخه ها را لحاظ کرده و به صورت کامل آموزش دهد.
بیشتر مکانیک‌ها و المان‌های گیم پلی نسخه‌های قدیمی، به «چرخ‌های جنگ ۴» (Gears Of War 4) نیز راه پیدا کرده‌اند. پیشرفت‌ها و تغییراتی جزیی در کلیت گیم پلی بازی دیده می‌شود. در نمایش E3 بازی، محیط تعامل‌پذیر (Dynamic) و تغییرپذیر بازی در گیم پلی و پیشروی در بازی نیز تاثیر می‌گذاشت. بادها و طوفان‌های شدید، صاعقه‌ها و آب و هوای خاص بازی در گیم پلی آن موثر بودند. مثلا برای راه پیدا کردن به نقطه‌ی مقابل، می‌بایست با کمک همراهان خود در بازی، برج مقابل‌تان را ضعیف کنید تا با بادهای شدیدی که می‌وزد، این برج سقوط کند و پُلی برای شما درست شود. در ادامه نیز، صاعقه‌های متحرک و متصل به زمین خود را نشان می‌دهند که باید سعی کنید از آنها دوری کنید و به راه خود ادامه دهید.
Gears of War 4-CODEX
|نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۵۸٫۰۳GB اضافه شد|

دیگر نکات جدید دانلود بازی Gears of War 4، تمام کننده‌های جدید بودند که به نظر می‌رسد در بخش تک نفره نیز قابل استفاده هستند. در صحنه‌ای، یکی از همراهان شما ،کِیت، طی دو حرکت کار یکی از دشمنان را تمام می‌کند. در نسخه‌های پیشین نیز قابلیت اجرای تمام کننده برای دشمنان از پا در آمده یا به اصطلاح Down شده وجود داشت؛ و در بخش چندنفره بیشتر به کار می‌رفت. در بخش تک نفره به ندرت پیش می‌آمد که فرصت انجام چنین حرکتی وجود داشته باشد.
تعامل شخصیت اصلی با دو همراه اصلی خود نیز به نظر بیشتر از نسخه‌های قبلی شده؛ و روی این مهم بیشتر کار شده است. با تمام این اوصاف و البته، بخش چندنفره و حالت Horde جدید با عنوان Horde 3.0، می‌توانیم انتظار لحظات لذت بخش و اعتیادآور گیم پلی نسخه‌ی چهارم بازی باشیم. بخش، و حالت Horde نیز جزوی از بخش چندنفره‎ی بازی است که در آن، حداکثر ۴ مخاطب، همراه یکدیگر می‌بایست علیه موج‌ها و دسته‌های متعددی از جانوران و دشمنان مختلف دوام بیاورند؛ و کار گروهی و هماهنگی، کلید پیروزی در این بخش است.
داستان نسخه‌ی چهارم دانلود بازی Gears of War 4 بیست و پنج سال بعد از نسخه‌ی سوم اتفاق می‌افتد. مارکوس با همکار و هم رزمش، آنیا (Anya)، ازدواج کرده و حاصل این ازدواج پسری با نام جیمز است که قرار است داستان و ماجرای دوران جیمز را تا چند ماه آینده آغاز کنیم. نابودی تهدید لوکاست و لمبنت‌ها توسط اسلحه‌ای که پدر مارکوس، آدام، طراحی کرده بود ممکن شد؛ البته به‌کار انداختن این اسلحه، باعث مرگ آدام نیز شد. به غیر از نابودی تهدیدها، موج انرژی که این اسلحه آزاد کرد، باعث نابودی سوخت فسیلی Imulsion شد؛ و اتمسفر و جو سیاره نیز دچار تغییراتی شد که باعث طوفان‌ها و بادهای خیلی شدید می‌شود.
منبع توضیحات: دنیای بازی

تصاویری از محیط بازی



ویژگی های نسخه فشرده CorePack بازی:
در ۱۸مارس ۲۰۱۸ ساخته شده است.
بازی به صورت ۸زبانه می باشد که نسخه وبسایت دانلودها تنها شامل زبان انگلیسی است.
حجم نسخه فشرده برای نسخه تک زبانه ۷۲٫۳گیگابایت، حجم نهایی بازی ۱۲۲گیگابایت و حجم مورد نیاز در هنگام نصب بازی نیز ۱۲۲گیگابایت است.
کیفیت صدا، ویدیوها و تکسچرهای بازی بدون دستکاری می باشد و کاملا اوریجینال هستند. هیچ چیزی هم از بازی کسر نشده است.
بر اساس ریلیز رسمی CODEX می باشد.
مدت زمان نصب بر روی یک سیستم ۴هسته ای و دارای هارد HDD حدود ۶۰دقیقه است.
—————————–
مشخصات نسخه فشرده FitGirl بازی:
هشدار مهم اول! این بازی تنها بر روی ویندوز ۱۰ پیکربندی ۶۴بیتی از ورژن v1607 به بالا اجرا می شود. هم چنین پیش نیازهای Windows Store، Xbox و Xbox Identity حتما باید نصب شده باشند تا کرک برای شما کار کند. هم چنین مجازی سازی ویندوز یعنی Hyper-V Support باید در تنظیمات ویندوز شما یا در BIOS سیستم کاملا قطع شده باشد. توجه داشته باشید که اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.
هشدار مهم دوم! فایل های اجرایی بازی حتما باید بلاک شوند و به اینترنت دسترسی نداشته باشند. در غیر اینصورت، بازی برای شما اجرا نخواهد شد و کرش خواهد کرد. در ضمن، نکات بخش راهنمای نصب را باید حتما رعایت کنید.
نسخه فیت گرل قابلیت اجرا به صورت مالتی پلیر را داراست. برای این منظور، نیاز است تا فایل انتخابی fg-optional-multiplayer.bin را دانلود کنید و همراه بازی نصب نمایید. برای اجرای حالت Versus Mode با بات ها، باید یک شبکه LAN درست کنید و در تنظیمات بازی گزینه ی Fill Empty Slots with Bot را بزنید.
بر اساس ریلیز CODEX تحت عنوان Gears of War 4-CODEX ساخته شده است.
هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
حجم بازی از ۱۱۱گیگابایت به ۵۵٫۳گیگابایت کاسته شده است.
مدت زمان نصب بسیار طولانی است! حداقل زمان بر روی سیستم های دارای SSD حدود ۲ساعت و دارای HDD بین ۳ الی ۵ ساعت است. تا ۱۶ساعت زمان نصب منطقی است و نگران نباشید!
فضای مورد نیاز در هنگام نصب بازی ۲۱۵گیگابایت است.
فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حدود ۱۲۵گیگابایت است.
حداقل ۳گیگ فضای رم خالی در طی نصب نسخه فیت گرل لازم است.
ریپک بر اساس کتابخانه ZTool توسعه یافته توسط Razor12911 می باشد.
اگر کرک برای شما کار نکرد، لطفا مواردی که در بخش “هشدار مهم” گفته شده است را رعایت کنید و مجددا فایل اجرایی Install Crack.bat در محل نصب بازی را اجرا کنید.



A new saga begins for one of the most acclaimed video game franchises in history. After narrowly escaping an attack on their village, JD Fenix and his friends, Kait and Del, must rescue the ones they love and discover the source of a monstrous new enemy. Includes the exclusive pre-order bonus “Brothers to the End” Elite Gear Pack and pre-order bonus Vintage Del Pack, both for use in Gears of War 4, and the pre-order bonus Gears of War: Ultimate Edition Character Pack for use in Gears of War: Ultimate Edition. The “Brothers to the End” Elite Gear Pack includes Old Man Marcus, Tomorrow Anya, Zombie Dom and two Golden Wave weapon skins. The Vintage Del Pack features Vintage Del and the Vintage Del emblem, two Vintage weapon skins and a special Vintage Del bounty. For a limited time, purchase and redeem your copy of Gears of War 4 and get the entire Xbox 360 Gears of War collection for use on Xbox One!*




سیستم مورد نیاز



حداقل سیستم مورد نیاز:
CPU: Intel Core i5-3470 3.2 GHz or AMD FX-6300 3.5 GHz RAM: 8 GB OS: Windows 10 64-bit Video Card: GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon R7 260X Free Disk Space: 80 GB OS: Windows 10 version 1607 and upper
سیستم پیشنهادی:
CPU: Intel Core i5-4690 3.5 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz RAM: 16 GB OS: Windows 10 64-bit Video Card: Radeon R9 290X / GeForce 970 Free Disk Space: 80 GB OS: Windows 10 version 1607 and upper





راهنمای نصب


1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3) فایل اجرایی SetGoW4.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.
4) پس از اتمام نصب، اجازه دهید تا ستاپ بازی برای شما کرک بازی را نصب کند. به هیچ وجه خودتان کرک را به صورت دستی نصب نکنید چرا که باعث ایجاد مشکل خواهد شد!
5) بازی را حتما از منوی استارت ویندوز جستجو کرده و اجرا کنید. از هیچ جای دیگری اجرا نکنید. فقط از استارت منو در ویندوز 10!
================
رفع مشکلات رایج بازی:
نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز 10 ورژن 1607 به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.
نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.
نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.
نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز 10 اطمینان حاصل کنید.
نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.
نکته ششم: غیرفعال کردن کارت شبکه و وایرلس برای برخی کاربران جوابگو بوده است. این مورد را از قلم نیاندازید!
نکته هفتم: فایل اجرایی GearGame.exe واقع در پوشه GearGame/Binaries/UWP64/GearGame.exe و پوشه Installer را در فایروال خود حتما بلاک کنید. به صورت کامل! یعنی Inbout و Outbound باید برای این دو مورد بلاک شود. این امر باعث می شود تا تلاش بازی برای آنلاین شدن بی ثمر بماند و بتوانید آفلاین بازی کنید.
نکته هشتم: برای ایجاد شورتکات بازی حتما اقدام کنید. چرا که برخی مشکلات اجرا نشدن بازی یا سفید بودن آیکون بازی در منوی استارت برطرف می شود. برای این منظور:
1) کلید ترکیبی Win+R را بزنید (یا در منوی استارت عبارت Run را سرچ کنید)
2) دستور زیر را در باکس مربوطه ی Run بنویسید و Enter را بزنید تا لیست نرم افزارها و بازی های نصب شده شما نمایان شود. بازی Gears of War 4 را پیدا کرده، راست کلیک کنید و Create Shortcut را بزنید.
%windir%explorer.exe shell:::{4234d49b-0245-4df3-b780-3893943456e1}
نکته نهم: اگر می خواهید بازی را مجدد به صورت دستی کرک کنید، لطفا محتوای پوشه CODEX را در محل نصب بازی خود کپی کرده و سپس فایل اجرایی installapp.exe را اجرا کنید تا مجدد بازی نصب شود.
نکته دهم: اگر وارد بازی می شوید اما در منوی اصلی، بازی کرش می کند و خارج می شود، تنها دلیلش رعایت نکردن نکته ششم است!




اطلاعات فایل





لینک دانلود






رمز فایل


www.downloadha.com






پاسخگوی شما هستیم


چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345


دانلود بازی Gears of War 4 برای کامپیوتر+ ریپک FitGirl و CorePack


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog