مصاحبه مسعود شجاعی پس از بازگشت به تیم ملی

مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار برابر تونس در پاسخ به سؤال خبرنگار تونسی مبنی بر اینکه «از کارلوس کی روش چه چیزی کسب کرده اید؟»، گفت:اولین موضوع که مهم ترین نکته هم هست، نظمی است که آقای کی روش به تیم ملی فوتبال ایران آورده است. ما در فوتبال مان همیشه به نظم نیاز داشته و داریم. مطمئناً کی روش با تجربیات و موفقیت هایی که در دوره مربیگری اش در تیم های بزرگ کسب کرده اعتمادبه نفس و سازماندهی را بعد از سال ها به فوتبال ایران آورده است.
صحبت های شجاعی درباره تیم ملی ایران
وی افزود:با توجه به پتانسیلی که در فوتبال ایران وجود دارد با استفاده از مربی مثل کی روش توانستیم نتایج چند سال اخیر را کسب کنیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید:«حس شما از بازی در بهترین تیم آسیا چیست؟»، اظهار داشت:خیلی خوشحالم که می توانم عضو این تیم باشم. هر چند فهرست نهایی اعلام نشده، اما همین که در حال حاضر در این تیم هستم، خیلی خوشحال کننده و باعث افتخار است.

 
صحبت های مسعود شجاعی در رابطه با کارلوس کی روش
هم گروهی تیم ملی ایران با تیم های نظیر اسپانیا، پرتغال و مراکش
او درباره هم گروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گفت:یاد گرفته ایم که از فرصت های به دست آمده بهترین استفاده را داشته باشیم. هم گروهی با این سه تیم بهترین فرصت است که از آن استفاده کنیم و لذت ببریم. ما هیچ ترسی از رقبا نداریم و بلکه بر عکس از این بازی ها لذت می بریم. رویارویی با چنین تیم هایی شاید نصیب کمتر بازیکنی شود. سعی می کنیم شایستگی مان را نشان دهیم و به همه ثابت کنیم حریف دست و پا بسته ای برای رقبا نیستیم.
قول مسعود شجاعی به نمایندگی از ملی پوشان

مسعود شجاعی می گوید این قول را به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی به مردم ایران می دهد که بازیکنان از جانشان برای موفقیت تیم ملی و سرافرازی ایران در جام جهانی مایه بگذارند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی در فاصله 83 روز تا آغاز رقابتهای جام جهانی گفت.
آقای شجاعی! در مرحله جدید اردوی تیم ملی قرار داریم. وضعیت تیم را چطور می بینید؟
بعد از وقفه ای که در تیم ملی نبودم تازه به تمرینات نیم ملی اضافه شده ام و در این چند روز وضعیت تیم ملی خدا را شکر خیلی خوب است. بازیکنان با انگیزه فراوانی کار می کنند و مطمئنا انگیزه همه بازیکنان نسبت به قبل چند برابر شده چون الان نزدیک جام جهانی هستیم و همه می خواهند در فهرست نهایی حضور داشته باشند و این خیلی طبیعی است. تمرینات هم سختتر و شادابتر شده. فکر می کنم این انگیزه بالا خیلی به تیم کمک می کند. البته باید این را هم بگویم کار کادر فنی هم با این شرایط سختتر می شود که بین این همه بازیکن خوب باید تعدادی را برای جام جهانی انتخاب کند. البته این قانون فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

صحبت های مسعود شجاعی درباره وضعیت تیم ملی ایران
شما در صورتی که در فهرست نهایی قرار داشته باشی، تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواهی بود که در سه جام جهانی حضور داشته است. این موضوع حتما انگیزه زیادی به شما می دهد؟ انگیزه فعلی مسعود شجاعی بیشتر است یا زمانی که برای اولین بار قرار بود در جام جهانی بازی کند؟
جوابی که می دهم شاید از نظر شما اغراق آمیز باشد اما باور کنید انگیزه فعلی من خیلی بیشتر از سال 2006 است چون انگیزه ها متفاوت است. آرزوی هر کسی است که در جام جهانی بازی کند. من هم در سال 2006 یک بازیکن 20 ساله بودم و حضور در جام جهانی اتفاق تاریخی در زندگیم بود اما هر چه از آن زمان گذشت تلاش کردم کارم تداوم و ثبات داشته باشد. همیشه هم موفق نبوده ام و بالا و پایین زیاد داشته ام اما همیشه سعی کرده ام چیزی که مربیان می خواهند را اجرا کنم. در تیم ملی و تیمهای باشگاهی سخت تمرین کرده ام و تلاش کرده ام از تمام وجودم مایه بگذارم. الان که به جام جهانی 2018 نزدیک شده ایم این انگیزه ام با قبل کاملا متفاوت است. این را هم بگویم انگیزه رکورد زدن ندارم.

مصاحبه مسعود شجاعی پس از بازگشت به تیم ملی

مصاحبه مسعود شجاعی پس از بازگشت به تیم ملی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog