چرا ایجاد بک لینک را باید به دست تیم‌های متخصص سپرد؟


شما هزينه‌ي بسيار زيادي براي طراحي يک وب‌سايت بي‌نقص و با کيفيت صرف کرده‌ايد و هر روز هم با محتواي عالي آن را به‌روزرساني مي‌کنيد.

حتي محصول يا خدماتي که توسط وب‌سايت شما ارائه مي‌شود نيز از نظر کيفيت و کارايي در بالاترين رتبه‌ها قرار دارد و شما و مصرف‌کنندگان به اين موضوع ايمان ‌داريد که هيچ محصول ديگري ياراي رقابت کردن با برند شما را نداشته و دير يا زود از ميدان به در خواهد شد. اما چرا بعد از گذشت مدتي طولاني از ثبت آدرس وب‌سايت شما در فضاي اينترنت، هنوز هم اين وب‌سايت از نظر موتورهاي جستجو و در صدر آن‌ها گوگل، نبايد در اولين صفحه‌ي نتايج به مخاطب پيشنهاد شود؟ واقعاً اشکال کار کجاست؟
چه وب سايت‌هايي به رتبه‌ي بهتري در موتورهاي جستجو مي‌رسند؟
از نظر گوگل وب‌سايتي معتبر و ارزشمند است که بعد از دارا بودن شرايطي همچون رابط کاربري خوب، ترافيک بالا، سرعت لود مناسب و البته ارائه‌ي محتواي دسته اول و با کيفيت، آن‌قدر معتبر و قابل ‌اطمينان باشد که کاربران ديگر به دلايل مختلف آن را در ساير صفحات وب به ساير مخاطبان پيشنهاد بدهند. اين موضوع دقيقاً به معني آن است که يک وب‌سايت زماني به رتبه‌هاي اول ليست پيشنهاد گوگل دست پيدا مي‌کند که به ‌اندازه‌ي کافي از ساير صفحات معتبر وب ” بک لينک ” داشته باشد.

وجود بک لينک‌ها چه ارزشي براي يک وب‌سايت دارد؟
وقتي يک سايت بک لينک دارد يعني مهر استانداردي روي کاربردي بودن و کيفيت آنچه در صفحات آن ارائه مي‌شود خورده است. به همين جهت نه ‌تنها کاربران واقعي که ربات‌هاي رتبه‌دهي گوگل نيز از کنار اين موضوع به‌ سادگي عبور نکرده و بدون شک وب‌سايت‌هايي که ردپاي آن‌ها در ساير صفحات وجود داشته باشد را در ليست اولويت‌دهي خود قرار مي‌دهند. البته آنچه نبايد ناديده گرفته شود اين است که هر بک لينکي چنين اعتباري ندارد. به اين معني که گوگل همان‌قدر که بوجود بک لينک‌هاي يک وب‌سايت اهميت مي‌دهيد، کيفيت آن‌ها را نيز مهم مي‌داند. يعني قرار نيست که هر وب‌سايتي که توان پرداخت پول را داشته باشد و بتواند در مدت کوتاهي در چندين و چند وب‌سايت لينکي به وب‌سايت خود ايجاد کند، لزوماً در ايجاد بک لينک‌هاي با کيفيت موفق عمل کرده و در نهايت صاحب رتبه‌ي بهتري در گوگل مي‌شود. ايجاد بک لينک‌هاي مؤثر و با کيفيت کاري است که بايد آن را به دست کاردان سپرد. در حقيقت تنها وب‌سايت‌هايي که در تيم‌هاي کاري خود افراد خبره‌اي دارند که به تمام جزئيات رفتاري موتورهاي جستجو آگاه هستند و مي‌دانند چطور بايد بک لينک‌هايي ايجاد کرد که در کسب رتبه‌ي بهتر در موتورهاي جستجو مؤثر افتد، قابل‌اطمينان بوده و مي‌توان موضوع ايجاد بک لينک‌هاي با کيفيت را به آن‌ها سپرد.
چه کساني قادرند براي وب سايت شما بک لينک‌هاي با کيفيت ايجاد کنند؟
کوبوکلود يکي از همين وب‌سايت‌ها است. گروهي از افراد در اين مجموعه گرد هم آمده‌اند تا با رصد لحظه ‌به ‌لحظه‌ي آنچه در دنياي وب و موتورهاي جستجو رخ مي‌دهد به شما اين اطمينان را بدهند که آنچه به‌عنوان خريد بک لينک هزينه مي‌کند، نه ‌تنها به هدر نمي‌رود که به طرز چشمگيري در بهبود رتبه‌ي وب‌سايتتان در موتورهاي جستجو مؤثر عمل مي‌کند و ظرف مدت‌زمان معقولي مي‌تواند يک وب‌سايت تازه راه‌اندازي شده را به‌عنوان اولين پيشنهادهاي گوگل مطرح کنند. کاري که نه ‌تنها در بهتر ديده شدن يک وب‌سايت مؤثر عمل مي‌کند که ميزان ترافيک آن را به ‌شدت بالا برده و در نهايت موجب بالا رفتن نمودارهاي فروش خواهد شد.
چرا بايد ايجاد بک لينک براي وب سايت خود را به کوبوکلود بسپاريد؟
يکي از مهم‌ترين نکاتي که در ايجاد بک لينک‌هاي مؤثر و با کيفيت نقش بسيار مهمي بازي مي‌کند اين است که اين بک لينک‌ها بايد در وب‌سايت‌هايي باشند که محتوا و مضمون آن‌ها به‌ نوعي با وب‌سايت شما در ارتباط بوده و خود آن‌ها از نظر موتورهاي جستجو در رتبه‌ي خوبي قرار داشته باشند. يافتن چنين وب‌سايتي از ميان ميليون‌ها صفحه که اکنون در اينترنت فعاليت مي‌کنند اصلاً کار ساده‌اي نيست. در حقيقت اين کوبوکلود است که به شما اين اطمينان را مي‌دهد که قادر است از ميان تمام وب‌سايت‌هايي که در زمينه‌هاي مرتبط به کار شما فعاليت مي‌کنند بهترين، قدرتمندترين و معتبرترين آن‌ها را يافته و بک لينک وب‌سايت شما را در آن‌ها قرار خواهد داد.
کوبوکلود براي يافتن ليست اين وب‌سايت‌ها و سرمايه‌گذاري زماني روي آن‌ها، تنها يک هفته زمان نياز دارد. بعد از آن فقط يک ماه زمان مي‌برد تا گوگل ليست بک لينک‌هايي را که به وب‌سايت شما وجود دارد تهيه‌کرده و آن‌ها را فهرست‌بندي کند.
اما بعد از اين در عرض سه ماه شما شاهد عملکرد مثبت بک لينک‌ها خواهيد بود. نمود اين حرکت مثبت در بالا رفتن ترافيک وب‌سايت شما ديده خواهد شد و اين موضوع حتماً روي عدد فروش و تعداد تراکنش‌هاي مالي صورت گرفته در وب‌سايت ديده خواهد شد.
اما اين‌همه‌ي وظيفه‌ي کوبوکلود نيست. در حقيقت لازم است در طي زمان نظارت دائمي بر بک لينک‌هاي ايجاد شده وجود داشته باشد تا ارزيابي‌هاي لازم براي درجه‌ي مفيد بودن هر بک لينک در بالا رفتن ورودي‌هاي وب‌سايت شما بررسي شود و اين کاري است که کوبوکلود انجام آن را به عهده خواهد گرفت.
آيا به ‌جز ايجاد بک لينک‌هاي مفيد کوبوکلود پيشنهاد ديگري هم دارد؟
اما اطميناني که کوبوکلود در ارائه‌ي بک لينک‌هاي مفيد و با کيفيت به شما مي‌دهد همه‌ي پيشنهاد اين وب‌سايت نيست. آنچه انجام اين کار و هزينه کردن در اين زمينه را هيجان‌انگيزتر مي‌کند جوايزي است که اين وب‌سايت در ازاي خريد خدمات از کوبوکلود به شما ارائه مي‌کند. يعني کافي است وب‌سايت شما در مدت ‌زمان تعيين ‌شده در اين کمپين خدمات خريد بک لينک را از کوبوکلود تهيه کند. به ‌اين ‌ترتيب شما در ليست قرعه‌کشي چند جايزه‌ي هيجان‌انگيز قرار مي‌گيرد.
جايزه‌هايي به جذابيت:
سفر به جام جهاني روسيه براي 2 نفر
آيفون X
شارژ دوميليوني کيف پول براي 3 نفر
آيا باز هم براي سرمايه‌گذاري در اين زمينه شک داريد؟
—————————————————————————————————————–
سايت فريش تم با وضعيت بسيار خوب سئو و رتبه اي که دارد – از بهترين سايت ها براي درج رپورتاژ مخصوص کسب و کارهاي نوپا و فعال است

چرا ایجاد بک لینک را باید به دست تیم‌های متخصص سپرد؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog