پکیج کامل راه اندازی فروشگاه واپ | فقط با 497 هزارتومان صاحب دیجی کالا شوید !

بدون تردید کسب‌وکارهای اینترنتی انعطاف پذیری بالایی دارند. از دیجی کالایی که چند سال پیش‌درآمد چندانی نداشت و امروز میلیاردها تومان فروش دارد گرفته تا آمازونی که از ۱ میز و یک کامپیوتر شروع کرد و حالا اولین فروشگاه اینترنتی دنیاست! همه و همه از “صفر” شروع کردند و حالاغول‌های برتر دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی محصوب میشوند.

اگر یک کارمند هستید٬ فرض کنید ۵ سال برای یک شرکت کار می کنید. بعد از ۵ سال آیا حاضر می شوند به شما ۱۰ میلیون تومان حقوق ماهانه پرداخت کنند؟ قطعا اینطور نیست اما اگر یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و تبدیل به یک وبمستر طلایی شوید قطعا می توانید بیشتر از اینها کسب درآمد کنید.


اگر سرمایه گذار هستید بدانید که تنها با ۴۹۷ هزار تومان می توانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و بعد از گذشت چندین سال٬ کسب و کار شما میلیاردها تومان ارزش خواهد داشت.در واقع یک وب سایت فروشگاهی فوق العاده در جیبتان داشته باشید !

پکیج کامل راه اندازی فروشگاه و اپلیکشین آندروید که از نظر صرف اقتصادی به صرفه و مناسب می باشد، می تواند رونقی خاص به کسب و کار شما بدهد. در این پکیج، شما یک سایت باقالب کاملا اختصاصی و ایرانی پرسون به همراه یک اپلیکشین اختصاصی آندروید که مشابه و بهتر از دیجی کالا می باشد، می توانید همین لحظه کسب و کارتان را شروع کنید. پیشنهاد می کنیم که در راه اندازی کسب و کار تان درنگ و تامل نداشته باشید. ما در اپلیکیشن آندروید و سایت فروشگاهی پرسون، پشتیبانی و بروز رسانی را جزو اولویت های مهم قرار داده ایم که شما دغدغه ای از لحاظ پشتیبانی و بروز رسانی های بعدی نداشته باشید.


پکیج کامل راه اندازی فروشگاه واپ | فقط با 497 هزارتومان صاحب دیجی کالا شوید !


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog