دانلود بازی Extinction برای کامپیوتر





دانلود بازی Extinction برای کامپیوتر
5 (100%) 1 vote





دانلود بازی انقراض برای کامپیوتر
نسخه SKIDROW
نام : Extinction
سازنده: Iron Galaxy
پلتفرم : PC حجم : 2.3 گیگابایت زبان : انگلیسی انتشار : ۲۰۱8 سبک : اکشن,ماجرایی
Extinction یک بازی جدید در سبک بازی های ماجرایی و اکشن میباشد که به تازگی منتشر شده است. این بازی زیبا در سال 2018 توسط Iron Galaxy ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است و ما نیز با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم. داستان این بازی زیبا و جدید از این قرار است که  یک هیولای 50 متری قصد دارد تا تمامی انسان ها را از بین ببرد و نسل بشر را منقرض کند. Extinction حال شما در این بازی در قالب یک سرباز قرار دارید که باید برای نجات انسان ها با این هیولای غول پیکر بجنگید. Extinction پیروزی بشریت و یا انقراض آن بستگی به شما دارد و شما تعیین کننده این جنگ هستید. در این بازی از هر سمت به شما حمله خواهد شد و شما باید برای آن یک استراتژی خاصی را در نظر بگیرید. از ویژگی های مهم این بازی میتوان به گرافیک خوب، صداگذاری عالی و یک داستان جذاب و سرگرم کننده اشاره کرد. برای دانلود با لینک مستقیم و مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



You are one of the world’s last Sentinels, a soldier named Avil equipped with the skills to battle the endless wave of Ravenii. Fight massive brutes and their minions across a sprawling countryside, defending cities and rescuing refugees torn from their homes.
سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit Processor and Operating System OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit Required) Processor: Intel Core i5-760 2.8 GHz / AMD Athlon X4 740 3.2 GHz Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB VRAM) / AMD Radeon HD 7870 (2 GB VRAM) DirectX: Version 11 Storage: 3 GB Available Space
سیستم پیشنهادی :
Requires a 64-bit Processor and Operating System OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit Required) Processor: Intel Core i7-4771 3.5 GHz / AMD FX-9370 4.4 GHz Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB VRAM) / AMD Radeon RX 470 (4 GB VRAM) DirectX: Version 11 Storage: 3 GB Available Space

لینک دانلود:
اگر از این فایل استفاده کردید لطفا به آن رأی دهید!




دانلود با لینک مستقیم





اطلاعات فایل:

حجم فایل: 2.3 گیگابایت
تاریخ انتشار: 2018
منبع: میهن دانلود
قیمت: رایگان


رمز فایل:

پسورد: www.mihandownload.com


راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمی باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

دانلود بازی Extinction برای کامپیوتر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog