خدمات سلامت به مردم شهرستان بم ارائه شد

به‌گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی ۳۰۰ نفر از مردم مناطق محروم شهرستان بم از خدمات پزشکی و پاراکلینیکی کاروان سلامت با حضور پزشکان آستان قدس رضوی خبر داد. وی افزود: جمعیت هلال احمر با همکاری پزشکان متخصص موسسه خیریه کرامت امام رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی جهت افراد کم برخوردار در شهر بم کاروان سلامت برگزار کردند. فلاح با اشاره به اجرای یک روزه طرح کاروان سلامت در شهر بم خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۰۰ نفر از قشر کم برخوردار این شهر توسط پزشکان متخصص ویزیت و مشاوره شدند و داروی رایگان نیز در بین آنان توزیع شد.
 



وی تصریح کرد: در این طرح یک تیم شامل پزشک فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی، ۲ پزشک متخصص پوست و مو، یک پزشک متخصص زنان، مددکار و امدادگر که به افراد نیازمند خدمات پزشکی و پاراکلینیکی ارائه کردند.
وی در ادامه افزود: در این کاروان ۹۰ نفر از زندانیان شهر بم نیز توسط پزشکان متخصص ویزیت و مشاوره شدند.
حدود سیصد نفر از بیماران ویزیت و درمان شدند
زهرا نظری متخصص آنکولوژی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در خصوص اردوی جهادی که در جهت ویزیت رایگان بیماران نیازمند مناطق محروم کرمان انجام شده بود اظهار داشت: روز پنجشنبه هفته گذشته با درخواست هلال احمر استان کرمان به همراه چند تن از پزشکان متخصص برای ویزیت بیماران نیازمند این مناطق راهی استان کرمان شدیم.
وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط استانداری بیماران از 5 روستای اطراف کرمان در شهرستان بم در محلی که برای ویزیت بیماران در نظر گرفته شده بود جمع شدند و سپس به همراه پزشکان در آن محل مستقر شدیم.
نظری با بیان اینکه 4 تن از پزشکان متخصص پوست، آنکولوژی و زنان در این اردوی جهادی حضور داشتند گفت: با کمک همکاران حدود سیصد نفر از بیماران ویزیت و درمان شدند.
وی در پایان گفت: داروهای مورد نیاز این افراد توسط هلال احمر تهیه و در اختیار آن ها قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
http://fna.ir/bligkx

خدمات سلامت به مردم شهرستان بم ارائه شد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog