۱۵ شیوه داشتن اتاق خواب زیبا

15 شیوه داشتن اتاق خواب زیبا

با چند پیشنهاد ساده ، می توانید اتاق خواب زیبا تر و راحت تری برای خود بسازید. توصیه های ما ، هزینه چندانی هم روی دست شما نمی گذارند.
۱ – روی تخت خود را با بالش های کوچک و بزرگ در طرح های مختلف پر کنید .  بدون داشتن هیچ نگرانی بابت هماهنگی طرح و رنگ ها ،  از پارچه های مختلف با نقوش و رنگ های متنوع استفاده کنید. این کار ، فضای شاد و زیبایی را می آفریند.
۲ – استفاده از یک تصویر بزرگ به جای قاب عکس یا کاغذ دیواری،   می تواند زیبایی خاصی در اتاق خواب شما ایجاد کند. این طرح ، حتی می تواند هماهنگ با طرح و نقش ملحفه های شما باشد. بهتر است ابتدا طرح مورد نظرتان را انتخاب و بعد بر اساس طرح ، ملحفه ای با نقش و رنگی هماهنگ انتخاب کنید.
۳ –  اگر به طرح های شلوغ زیاد علاقه ندارید ،  می توانید یک رنگ ساده برای دکوراسیون اتاق خواب تان انتخاب کنید . رنگ های ساده ، دیرتر از مد می افتند : ولی برای این که جلوه ای هم به اتاق تان ببخشید،  می توانید از یک آباژور استفاده کنید.  لازم نیست در جست و جوی یک آباژور تازه باشید ،  پارچه مورد نظر تان را پیدا کنید و آن را روی آباژور دلخواه تان نصب کنید.
۴ –  چراغ خواب هایی که به دیوار نصب می شوند ،  مناسب اتاق های کوچک هستند . این چراغ خواب ها ، هم نور لازم برای مطالعه را تامین می کنند و هم فضای کمی از اتاق را اشغال می کنند ، در ضمن اغلب به گونه ای هستند که می توانید نور آنها را به هر طرف که می خواهید تنظیم کنید.
۵ –  برای اتاق خوابی با تخت یک نفره ، بهتر است قاب یا تابلو ،  درست بالای تخت نصب نشوند ،  قرار گرفتن تخت در گوشه اتاق و قاب وسط دیوار ، هماهنگی و زیبایی بیشتری ایجاد می کند. برای انتخاب تصویر مناسب هم ، لازم به هزینه زیاد نیست؛   اگر هنر دستی شخصی دارید ، مناسب ترین دکور برای اتاق تان است ،  چون حال و هوای شخصی شما را به اتاق تان می دهد.
۶ –  چراغ خواب های متحرک ،  بهترین انتخاب برای تامین چند مدل نور ،  در یک اتاق هستند. این چراغ ها ،  هم نور لازم برای مطالعه و هم برای استراحت را فراهم می کنند.
۷ –  قدیمی شدن سرویس خواب به معنی دور انداختن و بی مصرف شدن آن نیست . می توانید سرویس خواب قدیمی تان را رنگ بزنید و حتی با مشورت یک نقاش ،  می توانید  رنگ آن را عوض کنید و ببینید چقدر  فضای اتاق خواب  شما   را عوض می کند. رنگ قهوه ای سوخته ، نیز  یکی از شیک ترین رنگ ها برای داشتن اتاق خوابی کلاسیک است.
۸ –  این روز ها کاغذ دیواری خیلی رواج پیدا کرده است :  اما برای تغییر دکوراسیون اتاق تان ،  حتما نیازمند کاغذ دیواری نیستید . اگر سلیقه تان خوب است ، یک کار هنری زیبا ، می تواند زیبایی خاصی به دیوار ساده و همیشگی شما ببخشد.
۹ –  اگر در دکور اتاق تان  از رنگ های آرام و ملایم استفاده کرده آید ،  برای انتخاب فرش ،  نیز سراغ یک  رنگ تند و تیز بروید ؛  زیرا در این صورت ، این فرش به تنهایی ، می تواند گرمای خاصی به اتاق خواب شما ببخشد.
۱۰  – اگر به رنگ خاصی علاقه مندید،  برای تزئین اتاق خواب تان ،  می توانید از آن استفاده کنید ، برای  زیبایی بیشتر،  طیف رنگ مورد نظرتان را استفاده کنید.
۱۱ –  فقط با انداختن یک پارچه رنگی روی دیواره تخت تان ، می توانید یک زیبایی خاص و منحصر به فرد در اتاق تان ایجاد کنید سعی کنید از پارچه های شاد با طرح های شاد بهره ببرید.
۱۲ –  هنگام جابه جا کردن مبلمان خانه بد نیست یکی از مبل ها را به گوشه اتاق خواب تان منتقل کنید.
۱۳ –  همیشه لازم نیست به دنبال یک میز خاص برای کنار تخت خود باشید : یک نیمکت ساده هم ، می تواند به خوبی این نقش را برای شما ایفا کند.
۱۴ – اگر در خانه با کمبود جا روبرو هستید ، باید به فکر وسایل ۲ منظوره باشید ؛ مثلا کتابخانه ای که کار میز کنار تخت را هم برای شما انجام دهد.
۱۵ –  بهترین قاب یا تصویر  ، عکس های شخصی خودتان است  ،  مثلا عکس شما با فرزندتان و. ..
مجله زندگی ایده آل

۱۵ شیوه داشتن اتاق خواب زیبا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog