ارزیابی‌های اولیه از قیمت محصولات آینده اپل: کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت نسخه دوم آی‌فون X و محدود شدن سقف قیمت آی‌فون X پلاس به ۱۱۰۰ دلار

شش ماهی تا زمان عرضه گوشی‌های جدید پال باقی مانده و باز هم طبق معمول در این ماه‌ها باید شاهد انواع حدس‌ها و برآوردها باشیم. اما شاید مهم‌ترین مطلب برای بسیاری از طرفداران آی‌فون این باشد که محصولات جدید اپل را با چه بهایی می‌توانند خریداری کنند، آن هم در شرایط فعلی بازار ارز!

محل آگهی متنی داخل پست شما: سفارش بدهید!

اپل سال پیش با بالا بردن قسمت گوشی‌ پرچم‌دار خود -آی‌فون X- ناکام‌ها و البته دشمنانی برای خود درست کرد. اما گمان می‌رود امسال اپل تا حد امکان در پی تعدیل قیمت‌ها برآید، البته به صورت قطره‌چکانی.
در این زمینه تحلیل‌گر به نام استیون میلونوویچ برآورد کرده که زمانی که آی‌فون X پلاس وارد بازار شود، قیمت‌اش به ۱۱۰۰ دلار محدود شود. چنین چیزی از اپل تا به حال بعید بوده و انتظار اولیه از اپل معمولا این بوده که بین دو مدل با ابعاد متفاوت بیش از این، مثلا ۱۰۰ دلار بیشتر فاصله باشد. حتی شاید قیمت ارزان‌ترین مدل آی‌فون X پلاس، حدود ۱۰۵۰ دلار باشد.
اما چه چیزی در مورد نسخه دوم آی‌فون X می‌توان گفت؟ باز هم حدس اولیه این است که اپل ۱۰۰ دلاری از قیمت کنونی پایین بیاید و شاید ما با قیمت منطقی‌تر ۸۹۹ دلاری هم روبرو شویم.
اما خبر بد این است که نسخه دوم آی‌فون SE که به سبب شبیه بودن به آی‌فون X از جهاتی به آن آی‌فون X SE هم گفته می‌شود، از حد کنونی ۳۵۰ دلاری به قیمت ۷۰۰ تا ۷۵۰ دلاری برسد. البته این امر شاید با توجه به تغییر طراحی این گوشی منطقی باشد.
باید منتظر بمانیم تا ببینیم این حدس‌ها عملی می‌شوند یا خیر. از سوی دیگر شاید این تخفیف‌های اندک برای کاربر ایرانی مواجهه با مشکلات اقتصادی، تاثیری در عملی شدن نقشه خرید یا عدم خرید آی‌فون‌های جدید نداشته باشد. آن کسی که مرفه است، در هر صورت گوشی را خواهد خرید و آنکه تمکن مالی ندارد یا سعی می‌کند مقتصدانه عمل کند باز هم گوشی را نخواهد خرید!
منبع

ارزیابی‌های اولیه از قیمت محصولات آینده اپل: کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت نسخه دوم آی‌فون X و محدود شدن سقف قیمت آی‌فون X پلاس به ۱۱۰۰ دلار


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog