مایکل مان – کارگردان مشهور دنیای سینما- فیلمی در مورد پاول لرو -جنایتکار سایبری مشهور- خواهد ساخت

برخی از شخصیت‌های منفی به صورت متناقض بسیار جذابند. شاید داستان زندگی آنها، گذر آنها از موانع، اهتمام و خلاقیت‌هایشان و یا حتی تلنگری که به وجه تاریک شخصیت ما می‌زنند، باعث این محبوب شدن آنها باشد. در این میان پاول لرو ، یک جنایتکار بین‌المللی بسیار سطح بالا بود. برای دستگیری‌اش سازمان‌های اطلاعاتی زیادی در قاره‌های مختلف جهان درگیر شدند.

محل آگهی متنی داخل پست شما: سفارش بدهید!

نمی‌شود با قطعیت  اظهار نظر کرد، اما شاید پاول لرو دارای همان ویژگی‌هایی باشد که رهبران بزرگ دنیای فناوری دارند. شاید اگر اندکی چرخه حوادث تغییر می‌کردند، الان او در جایگاهی مثل استیو جابز قرار داشت.
نرم‌افزار مشهور تروکریپت را می‌شناسید، این نرم‌افزار کار بود! اما چه می‌شود کرد که به سرعت با مهارت‌های خود وارد دنیای جنایت‌های سازمان‌یافته شد، در حدی که دستور قتل صادر می‌کرد، کالاهای ممنوعه به کشورهای مختلف صادر می‌کرد، مثلا مت‌آمفتامین به کره شمالی. او حتی میلیشیای خوش را در سومالی با ۲۰۰ مزدور درست کرده بود و تا به آنجا پیش رفته بود که می‌خواست در سیشل کودتا راه بیندازد.
در چند پاراگراف کوتاه نمی‌توان در مورد نبوغ خاص و همچنین جاه‌طلبی‌ها و بی‌رحمی‌ها او توضیح بدهیم.
اما آخرین خبر در پاول لرو این است که مایکل مان – خالق فیلم مشهور Heat، Insider و Collateral- امتیاز ساخت فیلم بر اساس زندگی پاول لرو را به دست آورده است. فیلمنامه این اثر هم که حاصل کار ۴ ساله الین شنون است، آماده است.
توصیه می‌کنم که سری پادکست‌های مسترمایند را در مورد پاول لرو گوش کنید.

مایکل مان – کارگردان مشهور دنیای سینما- فیلمی در مورد پاول لرو -جنایتکار سایبری مشهور- خواهد ساخت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog