تماشا کنید؛تست مقاومت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در برابر چاقو و چکش



1397/01/25 در اخبار گوشی و تبلت, ویدیو


به نظر شما گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9) در مقابل چکش و چاقو تا چه اندازه خواهد بود؟ آیا در نهایت میتوانیم این پرچمدار سامسونگ را در حال کار ببینیم؟در ادامه با تک 24 همراه باشید تا از پاسخ این سوالات آگاه شوید.
سامسونگ در رویداد کنگره جهانی موبایل موسوم به MWC سال 2018 بارسلون به طور رسمی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بعنوان جدیدترین نسل از سری پرچمدار گلکسی S رونمایی کرد که دارای سخت افزار به روز،قابلیت های نرم افزاری مختلف به همراه تغییر اندک در طراحی ظاهری بودند.در این دو پرچمدار از صفحه نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) استفاده شده است و مدل پلاس هم دارای صفحه نمایشگر 6.2 اینچی است.
در کنار استفاده از سخت افزار قدرتمند باید به این نکته هم اشاره کنیم که روی صفحه نمایشگر دستگاه از پوشش محافظ صفحه نمایشگر گوریلا گلس 5 با 20 درصد ضخامت بیشتر در مقایسه با گذشته و آلیاژ آلومینیوم سری 7000 برای فریم دستگاه استفاده شده است تا بدین وسیله مقاومت آن در برابر عناصر بیرونی ارتقا یابد.طبق معمول تست هایی که روی پرچمداران انجام می شود تا مقاومت آنها را بسنجد،به تازگی گلکسی اس 9 پلاس هم زیر شکنجه چاقو و چکش قرار گرفته است که ویدئوی آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.





تماشا کنید؛تست مقاومت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در برابر چاقو و چکش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog