وقتی پسر رضا قوچان نژاد خجالت می کشد + تصاویر

عکس جدید از ژست خجالت پسر رضا قوچان نژاد در اینستاگرام سروین بیات
چند ماه پیش بود که رضا قوچان نژاد ملی پوش تیم فوتبال ایران تصویری از دوران، پسر دوست داشتنی اش را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و حالا  همسر رضا قوچان نژاد این عکس را از فرزندش، دوران، به اشتراک گذاشته است که با نظر کاربران ژست عکس خجالتی پسر رضا قوچان نژاد لقب گرفته است.

عکس جدید و زیبای دوران  پسر رضا قوچان نژاد و سروین بیات

تولد پسر رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات بازیگر
رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان و همسرش سروین بیات خواهر ساره بیات در تاریخ 9 بهمن 1396 صاحب فرزند پسر به نام دوران شدند.

اولین عکس پسر رضا قوچان نژاد 
رضا قوچان نژاد با انتشار این عکس نوشت:
بهترین روز زندگیمون ، مادر و نی نی حالشون خداروشکر خیلی خوبه... خدایا مرسی .
بیوگرافی کوتاه رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات
رضا قوچان نژاد متولد شهریور 1366 در مشهد است و پدر و مادری مشهدی دارد و در زمان کودکی به همراه خانواده اش به هلند مهاجرت کرد.
سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد متولد تهران، طراح است. او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التصحیل شد. او خواهر بازیگر معروف ساره بیات است.

عکس رضا قوچان نژاد و همسرش سروین بیات
در تیرماه ماه سال 96 رضا قوچان نژاد مراسم ازدواج ش را در آمستردام هلند همزمان با مراسم ازدواج لیونل مسی جشن گرفت. همسر رضا قوچان نژاد، سروین بیات خواهر ستاره سینما ساره بیات می باشد که مراسم عقد و ازدواج آنها نیز در روزهای ابتدایی سال 1395 در مشهد مقدس برگزار شد.
عکس جدید از همسر و دوران پسر رضاقوچان نژاد فوتبالیست

وقتی پسر رضا قوچان نژاد خجالت می کشد + تصاویر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog