مجسمه سه بعدی اکنون در ایران !

مقدمه یا معرفی
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مجسمه ای کاملا شبیه به خود یا عزیزانتان را داشته باشید؟ به عبارت دیگر مجسمه کوچکی از خودتان اکنون با ورود صنعت پرینتر و اسکنرهای سه بعدی , این امکان فراهم شده است. حال شما عزیزان میتوانید ساخت مجسمه ی سه بعدی خود رابه MR3D بسپارید.


مجسمه سه بعدی چیست؟
مجسمه سه بعدی نسل جدید عکاسی است ; به این صورت که از فرد مورد نظر توسط دوربین های جدید سه بعدی (اسکنر سه بعدی) عکس گرفته می شود که به علت بالا بودن کیفیت دوربین ها و کارکردن همزمان چندین ابر دوربین  این عکس به صورت اسکن بوده و تمام جزییات جسمی فرد ثبت می شود.

MR3D چیست و چه کار می کند؟
MR3D ، همراه شما از عکس تا واقعیت
شما عزیزان می توانید برای داشتن این مجسمه سه بعدی به MR3D مراجعه کنید. از فرد مورد نظر توسط اسکنرها چند عکس سه بعدی گرفته می شود و شما از میان این عکس ها , بهترین عکس را انتخاب می کنید . چرا که مجسمه شما دقیقا همان حالتی هست که در عکس دارید. پس از انتخاب عکس مورد نظر انجام مراحل دیگر توسط تیم MR3D انجام می شود. این عکس به پرینتر سه بعدی مخصوص مجسمه داده می شود و پس از دوهفته مجسمه شما با تمام جزییات و سایز مورد نظر شما آماده تحویل است. سایز های تولیدی این مجسمه عبارتند از : 10 cm , 15 cm , 20 cm , 25 cm , 30 cm , 35 cm. که سایز 25 سانتی متر پرفروش ترین سایز است.

جنس مجسمه سه بعدی
جنس این مجسمه از سندستون بوده که ماده اولیه پرینتر سه بعدی می باشد. این مجسمه به صورت لایه لایه ساخته و تحکیم می شود که باعث مقاومت بالای آن می شود و به راحتی نمی شکند.

نحوه ی کار اسکنر و پرینتر سه بعدی
از فرد مورد نظر با استفاده از اسکنر سه بعدی عکس گرفته می شود. عکس فرد به عنوان یک مدل به پرینتر سه بعدی داده می شود ; پرینتر سه بعدی طرح را تحلیل کرده و لایه به لایه شروع به ساخت مجسمه می کند. پس از دو هفته ساخت این مجسمه سه بعدی به اتمام می رسد.

اگر شما نیز میخواهید نسخه کوچکی از خودتان را داشته باشید همین حالا به سایت مستر تری دی رفته و مجسمه سه بعدی خود را سفارش دهید ، مستر تری دی کیفیت مجسمه شما را تضمین میکند ، با گارانتی یک ساله مستر تری دی خیال خود را از بابت مجسمه سه بعدی راحت کنید ، مجسمه سه بعدی خود را داشته باشید و یا به عنوان یک هدیه خاص و ویژه آن را به عزیزانتان هدیه دهید

مجسمه های سه بعدی بدون شک جدیدترین نسل عکاسی بوده و یک انقلاب در عرصه عکاسی به شمار میرود که مستر تری دی (پلتفرم سفارش آنلاین پرینت سه بعدی) به عنوان پیشرو در عرصه پرینت سه بعدی ، مجسمه سه بعدی شما یا دوستتان را با بهترین کیفیت به شما تحویل خواهد داد

برای سفارش مجسمه سه بعدی همین حالا از وبسایت مستر تری دی بازدید فرمایید

مجسمه سه بعدی اکنون در ایران !


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog