در چند روز آینده Star Citizen را مجانی بازی کنید

در چند روز آینده Star Citizen را مجانی بازی کنید









به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pcgamesn، شرکت Roberts Space (کمپانی مادر استودیوی Cloud Imperium Games) این آخر هفته یک رویداد "پرواز آزاد" دیگر را برگذار خواهد کرد. در این رویداد تمامی افراد می‌توانند بازی MMO بزرگ این شرکت یعنی Star Citizen را دانلود کرده و از نزدیک پیشرفت‌های نسخه آلفا را مشاهده کنند.
گیمرها در این "پرواز آزاد" به تعدادی منتخب از سفینه‌ها و وسایل نقلیه Star Citizen از جمله Aurora MR، بارکش Cutlass Black و اتومبیل کاوشگر Cyclone که به تازگی معرفی شده دسترسی خواهند داشت.
گیمرها می‌توانند در مود Arena Commander به مبارزات هوایی بپردازند و در مود Star Marine مبارزات شوتر اول شخص بازی را تجربه کنند. رویداد "پرواز آزاد" از روز جمعه شروع و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
برای انجام بازی شما باید وارد سایت شرکت Roberts Space شده و به طور مجانی ثبت‌نام کنید . سپس هنگامی که سایت از شما در خواست کد پرومو کرد، کد GETINTOTHEVERSE را وارد کنید. بعد از آن می‌توانید فایل نصبی بازی را اجرا کرده و صبر کنید تا فایل‌های بازی که 41 گیگ حجم دارند دانلود شوند. خوشبختانه لانچر بازی دارای موزیکی خوب می‌باشد که در هنگام دانلود می‌توانید به آن گوش کنید.



این ویدئوها رو دیده‌اید؟


Star Citizen


Star Citizen


Star Citizen: Faceware Announcement

در چند روز آینده Star Citizen را مجانی بازی کنید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog