بازی Agony سانسور خواهد شد؛ یک Patch برای حذف این سانسور در نسخه PC عرضه می‌شود

بازی Agony سانسور خواهد شد؛ یک Patch برای حذف این سانسور در نسخه PC عرضه می‌شود









استودیوی بازی‌سازی Madmind اعلام کرد برای جلوگیری از گرفتن درجه‌ی سنی "فقط بزرگسال" (این درجه سنی از M نیز بالاتر می‌باشد)  و گرفتن درجه سنی M) Mature) کمی بازی ترسناک اول شخص در دست توسعه خود یعنی Agony را سانسور خواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming ، در حالی که این استودیو لیستی از چیز‌های سانسور شده در بازی ارائه نداد اما به هواداران اطمینان داد که هیچ یک از چیز‌هایی که تاکنون از بازی به نمایش گذاشته‌اند (گیم‌پلی، اسکرین شات، تریلر و گیف) سانسور نشده است. این تیم اعلام کرد:
"بسیاری از شما دوستان از ما می‌پرسید که چه چیز‌هایی سانسور شده‌اند و نگرانید که عنوانی که سال‌ها از آن پشتیبانی کردید آن تجربه‌ای را که از آن انتظار دارید را به شما ارائه ندهد. به دلیل وجود اسپویلر، ما دوست نداریم لیستی از چیز‌هایی که سانسور شده را اعلام کنیم ولی مهم این است که بدانید هیچ یک از چیز‌هایی که شما تا کنون در تریلرها،و اسکرین شات های  Agony دیده‌اید، سانسور نشده‌اند. نگران نباشید، نسخه نهایی Agony خیلی سنگین‌تر از چیزی است که تاکنون دیده‌اید."
نکته جالب این است که نسخه PC این بازی یک Patch به صورت اختیاری دریافت می‌کند که تمام سانسور‌های بازی را حذف می‌کند. بنابراین افرادی که از PC استفاده می‌کنند می‌توانند این بازی را آن طور که باید تجربه کنند.
بازی Agony در ابتدا قرار بود در تاریخ جمعه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ منتشر شود اما با تاخیری که با آن مواجه شد، عرضه این عنوان به تاریخی نامعلومی در سال 2018 تغییر کرد. این بازی برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.



این ویدئوها رو دیده‌اید؟


The Breakout Club


Shadow of The Tomb Raider


Highlight Reel شماره 382

بازی Agony سانسور خواهد شد؛ یک Patch برای حذف این سانسور در نسخه PC عرضه می‌شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog